Websites
Tl;dr
Een website bij ons betekent dat je er eigenlijk zo goed als niks van hoeft aan te trekken!
Jij zorgt voor de tekst, beeldmateriaal en sociale media - wij doen de rest.
Lekker Makkelijk! 🥳
Hoelang duurt dat?
Een website bouwen kan technisch snel. Denk eerder in dagen of paar weken i.p.v. maanden. Wat het meeste tijd in beslag neemt, is het bepalen van de teksten, navigatie én foto materiaal. Dit doe je zelf.
Wat doe je zelf?
Je zorgt zelf voor de teksten, fotomateriaal en structuur van je website
Het belangrijkste is dat je klanten de juiste ervaring hebben, weten wat jullie doen (én wat niet) en hoe ze jullie kunnen bereiken.
Hoe begin ik daaraan?
Schrijf met de bril op van je (toekomstige) bezoeker. Wat wil hij weten? Hoe zal hij zoeken? Mensen lezen liever een tweet dan een boek: kortom wees kort, bondig en to-the-point.
Okido! Wat mag er zeker niet ontbreken?
Wat jullie doen (én wat niet) en hoe ze jullie kunnen bereiken.
Kwanta-Kosta?
Je weet altijd exact elke maand hoeveel je website kost! 😎
Voor websites werken we met een afgesproken opstart kost en een maandelijks abonnement.
- De opstart kost wordt bepaald door het type website samen met eventuele extra eenmalige kosten.
- De maandelijkse kosten dekken de hosting, domeinnaam, support en kleine aanpassingen.
Wat met extra kosten of een bijkomend project?
Grote aanpassingen met bijkomende extra kosten, worden steeds vooraf besproken.
Wat zijn 'opstartkosten'?
Dit bedrag dekt de initiele ontwikkeling van je project. Het sterk afhankelijk van het type website en de gebruikte technologie.
Wordt het een static generated website in Nuxt? Of toch liever een Wordpress? Of toch een Laravel versie? Ook de gewenste layout heeft een effect op deze kost: werken we met een bestaand thema dat we volledig naar onze hand zetten? Of lever je zelf een design aan?
Wat zijn de maandelijkse kosten?
Dit bedrag bevat alle variable kosten. Het is afhankelijk van de technische wensen, de grootte en aantal bezoekers.
Deze kost omvat de domeinnaam, vps hosting, monitoring, technische/content aanpassingen, https, backups, security updates, direct communicatie kanaal (Slack) en algemene support bij allerhande vraagjes, ook niet direct website gerelateerd.